Mim: En Çok Sevdiğiniz 5 İnternet (sanal) Arkadaşınız











Evet farkındayım mim'lemeler üst üste geldi ama Blog yazarlarınında sitres atmaya hakkı olduğunu düşünüyorum:).Canı sıkılan arkadaşımız mim konusu başlatıyor.Hem bloglar arası kardeşlik bağı güçleniyor hemde merak egoları tatmin oluyor:).Neyse konumuza dönelim.Yine kardeş Blog' larımdan Sessiz Blog beni bu konuda mim'lemiş.Kendisine teşekkür ediyorum öncelikle.Nasıl başlasam nasıl anlatsam bilmiyorum ama benim hiç sanal arkadaşım yok:).Olmadımı? Çok oldu fakat antisosyal'miyim neyim? yada çokmu tutucuyum bu konuda Bilemiyorum ama çok uzun sürmedi arkadaşlıklar.Dolayısıyla ismini yazabileceğim sanal arkadaşım yok.Ama bundan sonra olurmu? onuda zaman gösterecek.Butür arkadaşlıklarada asla karşı değilim bunuda belirtmek isterim.Herkesin düşüncesine saygılı olduğumu herzaman belirtirim zaten.Konuyu kim başlatmış bilmiyorum ama kendisinede burdan teşekkür ediyorum.Bende bu Mim'i SEO danışmanı'na paslıyorum.Eminim o benden daha sosyaldir :).

0 yorum:

Yorum Gönder